poniedziałek, 11 marca 2013

mój mały świat

Małe szczęście mieszka
tak daleko
nie mogę Cię dotknąć
ale tak blisko
bo pod moim sercem.

Wyglądasz jak blade słońce
i bezpowrotnie dajesz
o sobie znać
jesteś jak dotyk różdżki
tak miły i delikatny.

Już czujesz
i jakbym miała dwa serca
nie martw się
jakoś to będzie
zaopiekuje się Tobą matka ziemia
a szum wiatru będzie
Twoim przewodnikiem.

Ja też będę prawie zawsze
blisko
nauczę Cię jak żyć
jak kochać...

pokaże ci piękny świat
którym będziesz się zachwycał
mimo całego tego rozgardiaszu na ziemi.

Pokocham cię
nie dam cię nikomu skrzywdzić
zawsze będę cię chować
pod swoje skrzydła
tylko się nie bój
daj mi swój strach w prezencie.

Poradzimy sobie
razem będzie nam raźniej
będziemy jak dwie zakochane w sobie gwiazdy.

Powiedziałby nie jeden
że przecież Cię nie ma
Ty dawno tu jesteś.

Patrz mymi oczami
zobacz
już nie płyną w nich łzy
spotkało mnie szczęście.

Choć czasem trzeba uciekać
i radzić sobie z bezdusznością tego świata
to wiedz
że ktoś Ci pomoże.

Wyjedziemy na prostą ścieżkę
złapiesz mnie za rękę
a z twojej twarzy
będzie bić beztroskie światło dziecka.

W pewnym momencie
będziesz chciał odejść
uronię łzę smutku ze szczęścia
powiem Ci idź prosto przed siebie
tylko się nie odwracaj.

I wtedy ja odejdę
lecz w przeciwną stronę
będę mogła spokojnie umrzeć.

Teraz mam Ciebie
mój mały świat.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz