piątek, 13 grudnia 2013

Eko o sodzie i nie tylko drogeria-ekologiczna.pl

Muszę się na początku przyznać szczerze, że nie byłam wcześniej Eko Może coś tam słyszałam o zastosowaniach sody, ale tak naprawdę zaczęłam jej używać i dowiadywać się o jej dobrodziejstwach jak urodziło mi się dziecko i miałam problem ze sztywnymi pieluchami tetrowymi, a potem i ubrankami. Przez przypadek szukając różnych informacji o sodzie natknęłam się na sklep http://drogeria-ekologiczna.pl/ i skorzystałam z promocji. Zakupiłam kilka paczek sody. Teraz już nie tylko używam jej do każdego prania, ale i do odświeżenia lodówki, szorowania łazienki. Jest jeszcze mnóstwo innych jej zastosowań, ale o nich możecie sobie poczytać na stronie sklepu http://drogeria-ekologiczna.pl/soda-oczyszczona.html.

Chciałabym napisać też o obsłudze sklepu. Jest w pełni profesjonalna. Pani konkretnie i rzeczowo odpowiadała na moje pytania i wątpliwości dotyczących nie tylko sody, ale i innych produktów, które mają w sklepach.  Potrafiła mi odpisywać na każdego maila, a było ich dużo. Nawet doradziła mi ile dawkować sodę i metodą prób i błędów moje ubrania i ubranka malucha są mięciutkie J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz